Social Icons

TESTIMONI MEAL SHAKE


Ibu mana yang nak tengok anak xmau makan kan?saya pun seorang ibu dan pastinya xmau tgk anak xmau makan dan suka memilih makanan..badan makin kering kerengga...alahai...rusing tahap gaban dewa tgk badan anak,bkn setakat rusing...setiap kali p check up kena potpet lagi dgn nurse..hanya Allah aje tau perasaan ibu macam mana.Saya amik testimoni ni yang dah cuba bagi meal shake kat anak beliau..


kata kak Ida..

"Anak anda picky eater?
samalah anak saya pun.Namun sekarang selera makannya sudah meningkat.Syukur Alhamdulillah saya telah mencampurkan sesudu meal shake Shaklee ke dalam susunya setiap pagi.
Sekarang walaupun saya masukkan sayur ke dalam nasinya,beliau makan je.klu dulu
"no no no"  siap dengan jari.Then terus sentap xmau makan.Dahla makan pun sejemput.
Bestnya rasa bila dia nak makan tanpa luak balik tu.
Sekarang memang wajib makan lunch dan dinner. Kalau lambat dia boleh cakap "Ibu makan time", "Ibu,Nazhan nak nasi".kalau dulu sorila..nak reguest nak makan.Boleh pulak berhari xmkn nasi,releks je.Syukur Alhamdulillah dengan perubahan sejak sebulan ni.Mudah mudahan berterusan sampai bila-bila"



Sekarang bila anak dah berselera kita lak yang xlarat nk masak..kikiki..tp walau xlarat nk masak pun ht tetap senang tgk anak mkn kan?So carilah jalan agar anak kita tidak mempunyai masalah macam ni..Ramai yang fikir xmkn xpe,janji sihat,kurus xpe janji sihat...tp bg saya,saya tetap rusing kalau tgk anak xmakan.Saya paparkan lagi testimoni dari kak Bib MohdBasiro yang memang rasa berbaloi bg meal shake utk anak..pelaburan yang sgt berbaloi bagi beliau.

Apa yang dia kata mmg btl...Carilah jalan iktiar utk masa depan anak2..:)

                            
 

   
"Alhamdulillah terima kasih kawan2.saya sebagai ibu sangat bersyukur di atas kecerdasan yang di miliki oleh anak2...saya rasa xsalah sekiranya kita berkongsi agar anak2 kita lebih cemerlang pada masa sekarang dan  akan datang...Cubalah Meal shake sebagai salah satu ikhtiar demi masa depan anak2 :)) "

Beliau rasa sangat berbaloi demi anak2 beliau.So bg ibu bapa kat luar sana klu rasa anak mempunyai masalah sembelit,kurang selera makan,asma,selalu demam atau selsema,bagilah jalan terbaik.Ok sekarang kita tengok apa kelebihan Meal Shake pada anak2 kita :)

No comments:

Post a Comment