Social Icons

KHASITA VITA LEA MULTIVITAMIN

Multivitamin Terbaik, Vita-Lea Iron Formula Shaklee
Vita-Lea Iron Formula Shaklee merupakan multivitamin dan mineral pertama yang dicipta didunia. Asalnya dia dikenali sebagai 'Vitalized-Mineral' yang disingkatkan kepada 'Vita-min', dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee. Ia pertama kali dicipta pada tahun 1915 dan kini 90 tahun selepas itu, peningkatan teknologi telah mengubahnya kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang. Sebab itulah Vita-Lea adalah multivitamin terbaik!


                                                Multivitamin pertama pada 1915
 Tablet Vita-Lea disaluti serbuk nutrisi spirulina. Ia merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas didunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung dalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil. Satu lagi ciri multivitamin terbaik!
 Kini Dengan Formula zat besi

Mengapa Vita-Lea Shaklee Iron Formula?


Vita-Lea Shaklee terhasil selepas menjalani 340 ujian kualiti. Ini adalah bagi memastikan ketulenan dan potensi produk. Ianya dirumus khas dengan 30 vitamin-vitamin penting dan mineral perlu untuk kesihatan optimum dan tenaga. Malah ianya dilengkapi dengan iron atau besi yang penting untuk pembentukan darah dan sel.

Manfaat Utama


Ujian klinikal membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vita-Lea telah dipilih oleh Center for Science di Amerika syarikat sebagai THE BEST MULTIVITAMIN dalam Public Interest pada tahun 2000. Antara manfaat yang diberikan oleh Vita-Lea adalah:
  • Penambahan Tenaga Segera - Pemberi tenaga untuk kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja harian.
  • Pelengkap Nutrisi - Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang mengamalkan vegetarian dan anaemia.
  • Keupayaan Sistem Produktif - Penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar.
  • Metabolisma - Sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan.
  • Elemen Penting Pada Sel Tubuh - Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon serta menjaga kesihatan tiroid.
  • Melindungi Organ - Melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.

Pengambilan multivitamin terbaik, Vita-Lea Iron Formula Shaklee membantu menampung kekurangan nutrien dalam diet harian. Seterusnya membolehkan keperluan nutrien harian yang diperlukan badan dapat disempurnakan.

No comments:

Post a Comment