Social Icons

KHASIAT CAROTOMAX

Carotomax

Carotamax : Vitamin untuk mata dan kanser


Hari ini jom kita baca tentang vitamin carotomax.Vitamin untuk mata dan mencegah kanser...


Perlindungan sel-sel dari dalam badan anda diserang oleh berjuta-juta radikal bebas yang boleh menyebabkan kerosakan DNA.Apakah yang boleh membantu?jawapannya adalah antioksida.Antioksida merupakan nutrisi yang boleh melindungi sel-sel ini daripada radikal bebas,meningkatkan kesihatan sel secara menyeluruh dan menyediakan perlindungan untuk menentang kerosakan sel-sel.

Perlindungan menyeluruh dan berkesan
Perlindungan antioksida dapat di tingkatkann dengan pengambilan carotamax shaklee.Shaklee mengambil perlindungan daripada anti oksida yang terdapat pada buah-buahan,sayur-sayuran dan tanaman lain melalui cara mengasingan,penyaluran dan pembetukan kerotin secara semulajadioto.Carmaax menyalurkan Lima daripada karotenoid penting yang di pilih gabungan tumbuhan fitokimia.Anda tidak akan mendapat perlindungan gabungan ini daripada sumber makanan sahaja.

5 JENIS KAROTENOID YANG PALING BERKESAN
  • Purata pengambilan karotenoid,lutein,lycopena, dan beta-karotena adalah 8 mg setiap hari manakala Carotamax pula dapat membekalkan lebih 13 mg daripada karotenoid yang palin berkhasiat.
  • Membantu mengekalkan kesihatan badan secara umumnya dalam jangka masa panjang serta kesihatan mata,kulit, paru-paru,prostat dan servisk secara khasnya.
  • Menguatkan sistem imum
  • Biasanya di simpan dalam organ-organ tubuh kerana ia bersifat larut lemak.
  • Mengandungi estrak yang unik daripada tomato,estrak biji benih anggur,estrak brokoli bertunas,minyak jagung,minyak palma dan marigold.

kredit to mama faiz ;)                                

No comments:

Post a Comment