Social Icons

KHASIAT VITAMIN C



Vitamin C

Vitamin C :Berbeza dengan jenama lain

Di Shaklee vitamin C di kenal sebagai sustained Release Vita-C (500 mg)

Apa yang menyebabkan Vitamin C BERBEZA dengan vitamin C jenama lain :-


1.Vitamin C bukan vitamin sintestik !    
     @ Suplemen yang ada di Shaklee semuanya terdiri daripada vitamian natural termasuklah vitamin C.Tahukah anda vitamin C sintetik kesan antioksida dan pro-oksidan dalam masa yang sama! Bermakna walaupun ia menghapuskan radikal bebas dalam tubuh,pada masa yang sama ia juga menghasilkan radikal bebas! (sumber :vitamin semulajadi )

2.Vitamin C Shaklee bersifat `Sustained Release'
      @Apabila anda memakan vitamin C (500mg) anda akan mendapat manfaatnya  berterusan lebih kurang selama 5 jam tanpa henti.

3.1 tablet vitamin C (500 mg) bersamaan 7 biji oren!


@Bayangkan dengan hanya memakan 1 biji tablet vitamin C shaklee anda dapat manfaat sebanyak anda memakan 7 biji oren setiapsehari.Hebatkan ??

4.Vitamin C shaklee mempunyai bioflavonoids bersamanya.
@Tahukah anda vitamin C sintestik tidak mempunyai bioflavonoids ? Ia cuma semata-mata asid askorbik sahaja.Bermakna ia tidak mampu bertindak seperti vitamin C yang sebenar.Bioflavonoids adalah pigmen tumbuh tunbuhan yang di jumpai banyak di dalam buah buahan sitrus.Ia membantu penyerapan vitamin C sepenuhnya dan memelihara vitamin C itu sendiri daripada oksidasi.Dan ya vitamin C shaklee bioflavonoids.


5.Tiada perasa tiruan,pemanis,pewarna atau pengawet tambahan.

Semuanya natural !!

Jadi,sekiranya anda mahukan yang natural dan benar-benar bermanfaat untuk anda maka vitamin C adalah pilihan yang paling tepat sekali!

Berminat nak dapatkan boleh msj/whatapp saya ke 0139467465.
                                                        

No comments:

Post a Comment